Slik sender du din enhet til reparasjon

Hvis du ikke holder til i nærheten og det er vanskelig for deg å få levert inn enheten, har du også muligheten for å sende inn enheter via post. Her er en enkel guide for å hjelpe deg med å sende din mobiltelefon eller nettbrett til meg for reparasjon:

1. Pakk din enhet forsiktig
Sørg for å pakke enheten nøye for å beskytte den under transport. Bruk gjerne en solid eske eller forsendelsespose for å unngå skader. Det er viktig å inkludere nødvendig kontaktinformasjon, som navn, epost og telefonnummer.

2. Send til følgende adresse:
Tech Studio AS
Søndre gate 5
7011 Trondheim

3. Fraktomkostninger:
Ved innsending av enheter via post, er det Kunden som er ansvarlig for å dekke fraktkostnadene til vårt verksted. Hvis jeg utfører reparasjonstjenester, vil jeg dekke returporto for å sende enheten tilbake til deg. Jeg anbefaler at du bruker en pålitelig frakttjeneste med sporingsnummer for å sikre at enheten din når meg trygt.

4. Kostnadsfri diagnose:
Jeg tilbyr kostnadsfri diagnose, og ser frem til å hjelpe deg med å få enheten din tilbake i god stand. Returporto dekkes ikke ved kostnadsfri diagnose, så lenge det ikke påløper noen reparasjonskostnader. Hvis du har spørsmål eller trenger ytterligere veiledning om hvordan du kan sende inn enheten din, er du velkommen til å kontakte meg.

Kontakt meg