BESTILL TIME, SEND INN ELLER DROP-IN
Du velger helt selv hvordan du ønsker å levere til oss. Du kan bestille time via vårt bookingssystem, sende i posten eller stikke innom når det passer deg. Bestiller du time på forhånd vil vi kunne forsikre oss om at vi har det som trengs for din reparasjon på lager og gi deg beskjed angående eventuell leveringstid.
GRATIS DIAGNOSE
NO FIX = NO PAY. Vi har kostnadsfri diagnose, noe som i praksis tilsier at vi først tar en gjennomgang av enheten din hvor vi vurderer skadene eller problemene. Etter en gjennomgang vil vi informere deg angående hvilke muligheter du har, og hva det vil koste å reparere. Blir kostnaden for høy eller vi ikke får til å reparere, betaler du heller ingenting for forsøket. Slik vil det alltid lønne seg for deg å gi det en sjanse.
REPARASJON
Når du leverer inn en enhet til oss vil vi alltid ta en gjennomgang av det som skal gjøres og informere om prosessen og hva du kan forvente. Med lang erfaring vil vi kunne forutse eventuelle utfordringer eller komplikasjoner og kostnader knyttet til skaden din. Møter vi på noe uforutsett eller ser at det trengs ytterligere service på din enhet, vil vi alltid informere deg angående dette før vi foretar oss noe. Slik blir det ingen uforutsette kostnader.
GARANTI
Vi har 1 års garanti på deler som blir benyttet og arbeidet som blir gjort. For deg vil det si at du kan føle deg trygg når du velger oss.
Garantien gjelder hvis det skulle oppstå problemer med produktet som følge av deler som er brukt eller jobben som er gjort. Du må ikke være redd for å ta kontakt med oss angående problemer du skulle oppleve, da vi er brennende opptatt av å levere høy kvalitet i både arbeid og deler, og derfor er avhengig av tilbakemeldinger fra våre kunder.
Vi dekker dessverre ikke hvis du skulle være uheldig å knuse enheten igjen, men vi ønsker at du alltid tar kontakt med oss, da vi setter stor pris på våre kunder og vil kunne gi deg en god pris eller løsning på problemet ditt.
